Kläderna :D

Heeeej!



Jaaaa! Mina kläder har kommit :D Jippie ! Fan ska ha med mig dom till Åland på fredag :D Älskar dom fan haha !
Fast har inte hämtat dom än dock.. :P
Mamma ska dricka kaffe med robin sen ska vi gnalla :D



Måste bara berätta en sak ... I dag efter skolan så frågade pappa mig om jag kunde hjälpa han med en sak ... Och liskom det gör väl vem som helst, hjälper sin pappa..
Då sa han att han hade kastat sina glasögon i en buske i lördags när han var full så då ville han att jag skulle ut o leta efter dom....
Sen när jag går till denna buske så sitter det 2 Äldre damer utanför och frågar om jag letar efter nått ... Och jag kom Ljög i hop en hel story liksom haha!
Jag bara aa jag letar efter min brors glasögon som han tappade i lördags när han var lite full, men det var ju min pappa som hade tappat dom .. Men i alla fall så vart det skit kul den stunden haha !


Nu ska jag Umgås med Mamma o Bror lite ..!



Bloggar sen  :D





Kissses!

Kommentarer
Postat av: mia

hittade du dom? :P haha

2009-05-25 @ 17:25:40
URL: http://jackiemia.blogg.se/
Postat av: mia

nej jag mena hittade du glasögonen? ;D

2009-05-26 @ 12:18:14
URL: http://jackiemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0